Vi beklager dersom bilvasken ikke har levd opp til forventningene. Vi ønsker å hjelpe deg med å få saken løst raskt og enkelt.

Du kan reklamere i følgende situasjoner:

  • Hvis bilen ikke har blitt ordentlig ren eller tørr etter vask
  • Hvis det oppstod feil under vasken (f.eks. maskinen stoppet eller børstene ikke gikk inn på bilen)

Slik gjør du:

  • Fyll ut kontaktskjemaet nederst på siden
  • Legg ved bilder av vaskeresultatet (gjerne fra flere vinkler)
  • Legg ved bilde av kvitteringen eller et kontoutdrag med informasjon om transaksjonen hvis du ønsker refusjon

Hvorfor ber vi om dokumentasjon?
Bildene hjelper oss å forstå hva som har gått galt, og kvitteringen sikrer at vi kan behandle en eventuell refusjon korrekt.

Vi bestreber oss på å besvare alle reklamasjoner så raskt som mulig, og innen 3–5 virkedager.

Relevante artikler
Disse artiklene er relevante for reklamasjoner og kan hjelpe deg å se hva du kan forvente av våre vasker, samt hvordan du får den beste vaskeopplevelsen i en vaskehall: