Vi beklager dersom bilvasken ikke har levd opp til forventningene. Vi ønsker å hjelpe deg med å få saken løst raskt og enkelt.
Du kan reklamere i følgende situasjoner:
- Hvis bilen ikke har blitt ordentlig ren eller tørr etter vask
- Hvis det oppstod feil under vasken (f.eks. maskinen stoppet eller børstene ikke gikk inn på bilen)
Slik gjør du:
- Fyll ut kontaktskjemaet nederst på siden
- Legg ved bilder av vaskeresultatet (gjerne fra flere vinkler)
- Legg ved bilde av kvitteringen eller et kontoutdrag med informasjon om transaksjonen hvis du ønsker refusjon
Hvorfor ber vi om dokumentasjon?
Bildene hjelper oss å forstå hva som har gått galt, og kvitteringen sikrer at vi kan behandle en eventuell refusjon korrekt.
Vi bestreber oss på å besvare alle reklamasjoner så raskt som mulig, og innen 3–5 virkedager.
Relevante artikler
Disse artiklene er relevante for reklamasjoner og kan hjelpe deg å se hva du kan forvente av våre vasker, samt hvordan du får den beste vaskeopplevelsen i en vaskehall:
- Hva kan jeg forvente av en vask i vaskehallen?
- Hva kan jeg forvente av tørkingen?
- Hvilken type vask bør jeg velge?
- Hva bør jeg gjøre før jeg kjører inn i vaskehallen?
- Inngrodd skitt og smuss